UNIQA ma najlepszą infolinie
Z trzeciej fali badań sprawdzających infolinię ubezpieczycieli wynika, że liderem jest UNIQA. Eksperci z portalu MojaBankowość.pl zbadali infolinię 23 ubezpieczycieli.
Celem badań jest sprawdzenie łatwości kontaktu klienta z ubezpieczycielem. Badania zostały podzielone na trzy ścieżki: strona internetowa, telefon na infolinię oraz wysłanie zapytania przez email lub formularz kontaktowy.
Bartosz Słupski, dyrektor Departamentu Centrum Klienta UNIQA podkreśla, że jest to wielki sukces dla ubezpieczyciela, tym bardziej, że jeszcze 3 lata temu UNIQA nie miała swojej infolinii. Słupski powiedział również, że ubezpieczyciel bardzo dużo zainwestował przez ten czas zarówno w ludzi jak i w narzędzia do komunikacji.
UNIQA awansowała na 1 miejsce przede wszystkim ze względu na szereg wprowadzonych w swoich działaniach zmian. Wprowadzono m.in. proklienckie zapytania o preferowane przez klienta formy kontaktu zwrotnego. Ponadto, każdy konsultant pracujący w firmie przechodzi specjalistyczne szkolenie z wiedzy o produktach oferowanych przez ubezpieczyciela.